Friday, February 20, 2009

cimlere basma Tom

Tom Sheehan adli zat'a bir baska platformda, Uncut dergisinde kaleme aldigi Stereophonics’i oveyim derken grubun memleketlisi ve Galler’in medari iftihari, bizim de can damarimiz Manic Street Preachers’a bel alti vurdugu icin girismis, evveliyatina duz gitmistim. Herseyden once belli bir kistas veri alinarak (ayni janr, ulke, era, ekol vb.) kiyas yoluyla bir baska ismi asagi cekmek suretiyle yapilan her turlu ovguyu aslinda diger isme beslenen kin ya da dusmanligin korsan kanali olarak okurum. Bu agir elestirilerime kendisinden herhangi bir geri donus olmadi :S. Okuduguna eminim, cunku ortaokulda yabanci dili Turkce’ymis. Velhasil polemige girmeyip geri durunca, ben de aradan bu kadar zaman gecmis artik burada kredisini vereyim diye dusundum. Cogu duvar kagitlik cok basarili fotograflar cekmis. Bakiyorum da aralarinda Manics yok. Hic roportaj koparamadi mi acaba? Simdi anlasiliyor bu garezin nerden geldigi. Her neyse, yerini bilmis, kendini muzik elestirmeni olarak degil de fotografci olarak konumlandirmis, iyi de yapmis. "I allways wanted to work in music, but I never wanted to be in a band. I wanted to be the guy that took their picture ".










Hakikaten guzel fotograflar. Birkac favorimi buraya ekleyeyim dedim ama ne klavyem ne de alanim yetmedi. Iyisimi vakit ayirip kendiniz ziyaret edin. Ancak bu zeytin dali maksadini asmasin, seni halen tam olarak affetmis degilim Tom...

http://www.tomsheehan.co.uk/

No comments: